Bizde 3 ay 20 günlüğüz napsam olmuyor rutin yapıyorum gündüz uykularına dikkat ediyorum uyanıklık sürelerine ama yinede gece 4 5 kere kalkıyor birde meme reddi var özellikle bu 2 gecedir asla geriye uyumuyor galiba atak haftasına giriyoruz daha ne kadar kötü olabilir bilmiyorum insan bu uyuyan bebekleri görünce diyor nerde hata yapıyorum yetersiz hissediyor üzülüyor