Bebeğim gece boyu uyuyor zaten bebeğime de gece de eşim bakıyor uyanırsa ama ben sabah 6 ya kadar uyumuyorum eşim 7 de işe gidiyor o gittikten sonra aşırı uykum geliyor ve gün içi bebeğim uyumuyor zorla uyutup uyumaya çalışıyorum. Yani gündüz uyumak için fırsat kolluyorum en fazla 3-4 saat uyuyabiliyorum parçalı ama bidaha öbğr sabaha kadar uyuyamıyorum. Nasıl uycam ben ?