caglaliya Hanimlar 40ım çıkmasına 6 gün bar İlk başta kanamam oldu ama Durdu yaklaşık 2 haftaydı durdu Ama İki Gündür tekrar bi kanama Oldu sizce sebebi nedir bilen fikri olan var mi
Balteknem caglaliya bende 40 çıkmadan adet oldum canım ama bır doktora gıtmekte baktırmakta fayda var
gzeten Adet olmuş olabilirsiniz benim de 35. Gün gibi tekrar başladı. Lohusa kanaması gibi değildi. Adet oldum bence bu şekilde olanlar varmış