UykuPerisi_ Sürekli ağlıyor, uykuya dalamıyor :( basıp bağırıyor komşular üstten bize vuruyor. Eşim odada zahmet edip gelmiyor. Çıldırdım.
myangelson UykuPerisi_ komşular üstten bize vuruyor Allah komşunun hayırlısını versin. Şaka gibiler ya bebek bu ne yapabilirsin koca çocuk mu sus deyince sussun
UykuPerisi_ myangelson bebeğim dondu doğalı vuruyorlar. Anlıyorum onlarınsa benekler var ama napabilirim :( bugün de eşime mesaj atmışlar çok gürültü geliyor bebek odasını değişirirtseniz sevinirim diye. Ne diyeceğimi şaşırdım
kubra11111212 UykuPerisi_ çok iyi düşünmüşsünuz bı zahmet siz odanizi değiştirin deseymis esiniz. Böyle saçmalık olur mu ayıp ya bebek bu ağzına bant çekelim oldu olacak
myangelson UykuPerisi_ hadi ya oldu canım emriniz olur hemen değiştiririz. Rahatsız oluyorlarsa onlar değiştirsin. Yani bebek bu ağlar tabi gayet normal durdan anlamaz sustan anlamaz
UykuPerisi_ kubra11111212 bilmiyorum eşimde işteyim gelince bi konuşalım demiş. Kavgacı insanlar karı koca pek tanımıyorum ama balkonda misafiri ağırlamıştım bir kere onlar üst kat olmasına rağmen konuşma sesilerimşzden rahatsız olmuskar. Halbuki gelenlerde karı koca çocuk bile yok.sesler gidiyormuş saat 8 buçuk civarıydı mesaj attı kadın sesiniz geliyor biraz daha volume kısar mısınız diye ! Aynen böyle yazmıştı hiç unutmam.
UykuPerisi_ myangelson bilemiyorum eşim işten gelince yüzyüze konuşalım demiş daha dönüş yapmamış. Eşimde sürekli vurdukları için sinirleniyordu bilemiyorum gelince durmaz çıkar kapılarına. Zaten hiç uyumadık başım ağrıyor bir de bunlar çıktı
milenamavi UykuPerisi_ sorun sizde değil sorun komsunuzda ses gidiyorsa bile ayda yılda bir misafir sesi ve saat makul. Üst üste olur uyarirsin anladik hele ki laftan anlamayacak küçük bir bebegin sesinden rahatsız oluyorlar asla taviz vermeyin odayı değiştirmeyin çok rahatsız da kendisi odayı değişsin ben sinirlendim burda
myangelson UykuPerisi_ umarım sorun çıkmadan tatlıya bağlarsiniz diyeceğim de pek laftan anlayacak gibi durmuyorlar