maviicapa benimde aynı durumda lansinoh almıştım flansi çok büyük daha sonra küçük flanş aldim ama yine pek bı işe yaramadı. Yine de kullanıyorum elimden geldiğince sağmaya çalışıyorum süt çıkıyor gayet güzel sagiyor ama süt gelmediğinde elimle saginca dediğiniz gibi gelmeye devam ediyor. Yine de baktığımda iki göğsümden emzirme öncesi 180-190 emzirme sonrası 60-79 geliyor.En azından süt arttırımı için o sağım hissini veriyorum göğsüme diye düşünüyorum. Bence sizde elektrikli lansinoh deneyebilirsiniz