Arkadaşlar 45 günlük bebegım var ve doktor bana simplex önerdi gaz için kullandım fakat kullandığım gün boyunca çığlık çığlığa acı cektı bıraktım aynı şekilde symbioys diye probiyotik gaz ilacı da önerdi o da acı cektırdı sımdı bir tane daha ilaç var esomed esogis .içeriği bitkisel rezene kimyon vs var bugün onu verdim ve deliksiz uyudu sabah ilk defa gözünü açamadı uyku yaptı iyi mi oldu kötü mü oldu tam emin olamıyorum ama uyku yapıp sakin olması normal mi sizce