3 yas emzik biraktidma yardımcı olun kızıma defalarca denedim biraktidmaui aslında çok bağımlı değildi ama biraktirmY basladiginda aşırı huysuz bir çocuğa dönüşüyor zaten huysuz üstüne hırçın Deli Dumrul bişey oluyor hircinligiyla baş edemez hale geliyorum zaten 1.5 yaşından beri sendromu bitmedi bitmedi üstüne 11 aylık kızımda var oda emzik tuttu keşke vermeseydom dedim ama oda geceleri hiç uyumayan gündüzleri de uyumayan bir bebekti kızıma bakabilmek için mecburen onla uyumasını oyalanmasini sagliyordum bir ara görmeyince istemiyordu kızım emziği ama kardesinde gizli veriyordum kaç defa görünce aldı falan derken sürekli bir emzik savaşımız oluyordu en sonul bugün ikisindede kesicem dedim gündüz hiç vermedim ikiside deli gibi zaten kızım babaanesine gittik bir hafta sonra emziği kesmeye başladım bu sefer Deli Dumrul moduna girdi iki hafta zehir etti geldik devam ediyor hircinligina bende kesmeye karar verdim bu seferde gece bu gece inanılmaz şiddetli ağlıyor bir saatir susturamafik en sonunda verdim bu s kiler olup biraktiran varmı dişlerinin şekli bozuldu arada boşluk kalıyor ağzını kapatınca emzik yeri bos resmen gördüğümden beri beynimden vurulmusa döndüm o günden beri biraktirmaya çalışıyoruz olmuyor yapısını bozacağı in hiç düşünmemiştim avent emzikleri.kullandim hep