11 aylık bir oğlum var doğduğundan beri emziyiriyorum. Son bir haftadır sanki sütüm daha da arttı gibi hissediyorum. Haftasonu sol göğsüm çok şişmişti yer yer tomurcuk tomurcuj sertleşmeler vardı üst üste emzirdim meme rahatladı ama ucunda acı kaldı nedense. Hala daha acıyor gitgide artıyor acısı resmen yenidoğan döneminde emzirmeye geri döndüm. Isırdı mı acaba diyorum ama öyle yara olucak kadarmısırsa hatırlarım diyorum bilmiyorum şu ab çık kötü lansinoh sürdüm ama yine de geçmedi neden olmuştur acaba tıkandı mu göğsüm