dygskerem Çok salyası var herşeyi ağzına götürüp hırslı hırslı emmeye yemeye çalışıyor huzursuz tabi bu 4. Ay atağından da olabilir uyuyor 10 dk sonra kalkıyor gündüz düzenimiz yok hiç uyumuyor diş mi çıkarcak
sarikavun dygskerem valla benimki 3. Aydan beri surekli salyali hersey agzinda 5 aylik olduk hala beklemedeyim. 2. Ay bittikten sonra dis cikarmaya baslayabilir. Normal sayilir her cocugun gelisimi farkli cunki. 1 yasa kadar hic cikarmayadabilir o da normal. Dis hekimiyim bu arada
dygskerem Hiilyuss son iki üç gündür çok hırslı bi şekilde herşeyi ağzına götürüp ısırmaya çalışıyor bu da yeni geldi 😬
dygskerem sarikavun evet 11 aylık dişi yok bi tanıdığımın çocuğunun normam demekki geç çıkması daha iyi diyolar öylemi peki
ruzgar1505 sarikavun bizde de durum aynı artık kesin diş diyorum ama yok 😅 günde beş tane önlük değişiyor hepsi ıslaklıktan 🤦🏼♀️
dygskerem Acemiiianne ayy çok da tatlı olur🥰 ek gıdada zorlanmaz ama geç çıkan diş daha iyi olur derler
sarikavun dygskerem o iyi ya da bu iyi diyemezsin her cocugun gelisimi farkli yani bazisi erken cikarir bazisi gec bazisi da zamaninda herbirinin gelisimi kendine ozgudur. Ama 1 yasa kadar dis hic cikmadiysa mutlaka doktor gorsun isteriz. Gerekirse udak bi rontgen aliriz bi sorun mu var diye
1momm2baby dygskerem 4 ay 10 günlük ateş ile doktora gittik bir şey yok vallahi bu cocuk diş çıkartıyor hem de üstten geliyor dedi üst dişini asla elletmiyor bağırıyor salya akıyor aşırı huzursuz bir de ateşimiz var bir patlasaydık 🥺
dygskerem 1momm2baby bizde ateş yok heralde daha zamanımız var inşallah hemen patlatır sizinkide kolay geçer🙏🏼
adaatuna dygskerem çok normal tüm çocuklar 3.ayda başlıyor buna hemen hemen Direkt diş denemez çünkü oral dönem başlıyor aslında bu ayda
dygskerem adaatuna evet bilincindeyim ama çok hırslı bi şekilde ağzına götürüp emmeye çalışıyor bizim elimizi bile ağzına götürmeye çalışıyor bağırarak diş mi acaba diyorum
adaatuna dygskerem evet hepsi öyle😂kızım da ellerimi hırsla ağzına götürür çok gülerdik. Normal canım