Oğlumun konuşması hareketleri vs herşey çok iyi çok normal ama şöyle bi huyu var mesela ilk defa gördüğü yada daha önce gördüğü ama hoşlanmadığı birine karşı suratını asıyo bağırarak kaçıyo kucağıma. Yüz vermiyo önce ama böyle bi yarım saat vs geçip ısınınca yaklaşıyo iletişim kuruyo. Aslında bu iyi bi şey dışarıda yabancılara karşı ama parkta bi merhaba diyen ay ne tatlısın diyen kişilere de yapıyo ben mahçup hissediyorum yanlış mı düşünüyorum