Emzik vermezsen uyku konusunda çok pişman olursun çevremden biliyorum.Ne bebek arabasında uyuyorlar ne dışarıda uyuyorlar çoook nadirdir uyudukları.Memede uyuyor emzik tutmayan bebekler genelde.Önerim nuk damaklı emzik al emdi uyuduya ağzına ver emsin benim oğlumda hep tükürüyordu öğürüyordu bende gece uykularında verdim ağzına hep sonra bir baktım aranıyor uyku zamanında kendi aldo önce o lastikli şeye alışması lazım uyuduğunda dene derim