elifff94 merhaba, şuanki durumunuz nasıl ? Doğduğundan beri bizde aynı. Herkesin yaşadığı atakları zorlu dönemleri (diş, kabızlık, sünnet giibi) biz çok ağır atlatıyoruz. Yani her manada evliliğimizi de etkiliyor. Ne yapacağımı şaştım kaldım içim sıkışıyor. Şikayet gibi olsun da istemiyorum Rabbime çok şükür sağlıklarına. Sadece kadınlığı geçtim insanlığımı aradığım çok oluyor. Bir de uzun zamandır anneliği yapamadığımı düşünüyorum. Olmuyor yani. Kendimi elimden geldiğimce de esnetiyorum ev almış başını gidiyor. Yemem içmem belli dğeil yine kilo aldım. Bir de anormal ağlamalar olduğu için saçımı başımı yolmadığıma şükür ediyorum napiyim.