sevaltenekeci su koymuyorum ama ben yapıp tüketiyorum öyle aylarca saklamıyorum saklayacaksanız bu söylediğim dayanmayabilir, ben doğrayıp üzerine tuz, limon ekleyip biraz olup bekletiyorum (dün az bir şey sirke de ekledim güzel oldu) sonra biraz daha ovup sıkı sıkı kavanoza bastım dibinde kalan suyu da üstüne döküp kapatıp buzdolabına kaldırdım hep bu şekilde yapıyorum