Herkese merhaba bir konu hakkında bilgi almak istiyorum benim ücretli analık iznim mart ayında bitti sonrasında yıllık izinlerimi ve rapor haklarımı kullandım süt iznim benim fiilen işe döndüğün tarihten itibarenmi başlıyor yoksa analık izinimin bittiği tarihtenmi başlıyor kamuda memurum bu konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.