12 aylık olmasına 15 gün var bizdede durum aynı, gece çok sık uyanıyor bazen uykuya geçmekde zorlanıyor gece uyandığında açmı, dişmi, kabızmı, gazmı, artık derdinin ne olduğunu düşünmekten çok yoruldum. Bende bazı geceler çıldırıyorum, çaresizlikten bağırıyorum sonra vicdan azabı çekiyorum. İnanın artık uyanmasıda sorun değil geri uykuya dönderememek beni mahvediyor. Bazen ne yaparsam kabul etmeyip eti kopmuş gibi ağlıyor daatlerce uğraşıyorum artık uyumak uykusuz kalmak kısmını geçtim. Hep çözüm arıyorum çare arıyorum ama yok bulursanız benide haberdar edin lütfen 🙏