Hanımlar iyi akşamlar 8.Aya girdik atak dönemi tamamen başladı ayrılık kaygısı dönemi sürekli kucak istiyor odadan odaya geçince katıla katıla ağlıyor yürütecini asla istemiyor bir yerden tutunup yürümek istiyor tabiri caizse koala gibi. 🐨Yaşayan var mı böyle durumlar haydi gelin sohbete 💬🎙️