ayyzeyy466 adet günümde 3 gün kanamam gelmisti kesilmisti emziriyorum diye öyle sandom. Öbür ay yine 3 gün kanama geldi kesildi. Yine emzirmeye bagladım sonrasında acaba mı dedim kan versim ultrasona gittiğim doktor az daha bekleseydin cinsiyet de söylerdim dedi. 2.5 aylık hamileymisim😂😂