Kızlar merhaba 4 ay önce dogum yaptım sezeryan. İlk adetim 1 eylülde oldu zaten hamile olmadan öncede son adet tarihim 1 eylül düzenli olur yani. 9 eylülde bitti adetim ve 10 eylülde eşinle birliktelik oldu yumurtlamnın çok düşük oldugu bir gün oldugu için korunmadan sadece geri çekilme ile oldu. Onun dışında birliktelik yok. 1 ekimde yine adet olmam gerekiyordu fakat 30 eylülde bir agrım vs yok diye panik stres yapıp tarlusal kullandım 3 adet. Bugün akşam üstü kasık agrım var ama hala adet olmadım ilacı araştırdım geciktirebiliyormuş diye tekrar bugün kullanmadım. Aşırrı stresliyim çok korkuyorum allah içün içini ferahlatacak bişey söylermisiniz yarın doktor randevum var ama uyuyamıyorum bile şuan düşünmekten korkudan