Elfdmn Ne dur biliyor ne durak, inatci başına buyruk asla laf anlatamıyorum uyku düzeni kalmadı gece kalkıp oturuyor büyüdükçe uslu başlı çocuk oluyodu kanı hepsi 😂😂😂😂
Freshh00123 Bizimde öyle ya 1 ay var 3 yaşımıza ama her şeye hayır hep onun dedikleri olucak öfke ölene krizler ağlamalar söz dinlememeler. Gündüz uykuya direnme akşamüstü uykusuzluğun başına vurması valla yıldım usandım böyle çocuk görmedim hiç kız bu arada benimki😀
udb Freshh00123 Bizde 29 aylığız, bir buçuk aydır gündüz uykusunu bıraktı sayılır nadir uyuduğu, dediğiniz gibi gündüz direniyor akşam üstü de başına vuruyor, sabahta geç kalkayım da demiyor