Bebeğim 4 ay 22 günlük yaklaşık bir aydır uyku problemi var gece saat başı yarım saatte bir sürekli ağlayarak uyanıyor. Artık üzülüyorum bir sıkıntısı mı var neden böyle yapıyor anlam veremiyorum. Bu gece calpol versem mantıklı olur mu? Diş mi gaz mı yoksa başka bir ağrı mı sorunun kaynağını bir türlü bulamıyorum çok çaresizim