Merhaba, ben kızımı 1 yaşında farkettiğim zaman ayaklarını birbirine sürtme davranışı yapıyordu fakat daha küçük olduğu için heyecandan yaptınığı düşünmüştüm 2 yaşına girdi fakat daha belirgin yapmaya başladı özellikle lego oynarken tamamladığında bir anda ayak sürtmeye başlıyor ya da saçımla oynarken herhangi bir eyleme giderecekken, sizinde çocuğunuzda böyle olan var mı ? Uzmana danışmayı düşünüyoruz genel olarak iletişimi herkesle iyi bir problemi yok bunun dışında gözlemlediğim.