ebruhasturk dilan2431 aynı hemen hemen. Bizimde bebiş büyüktü. Son haftalarda artık kilo almasın diye sebze yemekten içim dışıma çıkmıştı 😂
yusufaslaninannesi tsmutter alakasız değil canım 3 doğum yaptım açılma arttıkça sancı da artıyor açılması olmayan birinin sancı çekmemesi de normal değil mi
tsmutter yusufaslaninannesi 12 saat sancı çektim, 10 saat 1-2 cm açılma ile çektiğim sancı ile 8-9 cm ile çektiğim 2 saatlik sancı arasında asla fark yoktu 🫠 hatta bana kalırsa 10 saatlik kısım daha acı vericiydi