Huluaa11-
Benim de oğlum 20 aylık ve tam da sizin anlattığınız gibi asla durmaz, eli dursa ayağı durmaz,oturmayı bilmiyor çocuğum 😅🥲 Tezgaha tırmanır, dolaba tırmanır, makinelerin üstüne tırmanır, camlara tırmanır, yastıkları yerlere savurur, ısırır, binbir oyunla ancak birkaç lokma yemek yer, uykuya geçişlere direnir, full koşturmacayla geçiyor günlerimiz, normali bu halde diye avutuyorum kendimi 😬🥲 Yapma dediğiniz şeyleri daha çok yapıyorlar, yapılmaması gereken birşey yaptığın da ya görmezden gelin ya da dikkatini başka bir şeye çekmeye çalışın, kesinlikle yaptığı şeyle ilgili herhangi bir tepki göstermeyin, teşvik olarak algılıyorlar