1erkek1kiz Beyaz gürültü açarak emzirmeyi deneyin ben öyle yapıyorum şuan uyku içinde emmek içinde baya işe yarıyor bizde
handeyucel ebruebruebruebru merhaba bitmiştir herhalde sizin atak döneminiz🥲 şuan bizde bu durumdayız 3.5 aylıkken başladı 4ay 2günlük şuan hala devam ediyor en fazla ne kadar sürüyo biri söylesin allah aşkına 🫠🫠
ebruebruebruebru handeyucel hala bitmedi sanırım 6 gğn var beş aylık olacağız memeye yapışık gece boyu ve gündüz uykuları boyunca yani bence geçmedi. Bilmiyorum ne zaman bitiyor :(