Birkullanici Miran1306 valla ben bu gece üşüdüm, açmayı düşünüyorum ama çocuklar terlermi emin olamadım
seymammm Açmıştım piştik kapadım klima açıcam şimdilik. Kızda üzerini örttürmüyor uzun kollu yatırıyorum