Kızlar LCW’den bebeğim için kışlık bir şeyler bakmak istiyorum fakat bedenleri biraz oversize gibi geliyor bana, bebeğim tam 2 yaşında. Yaşına uygun kıyafetler aldığımda üstünde büyük gibi duruyor. Bebeğimin de yaşına göre boyu kilosu normal minyon bir bebek de değil anlamadım neden böyle oluyor. Bir beden küçük mü alsam acaba? Bu durum tek benim mi dikkatimi çekiyor, bu konuda benim gibi sıkıntı yaşayan var mı?