Hipp combiotic kullanıyoruz suan 8 aylığız. 6 aylıktan beri 2 numaraya geçtik ama her mamadan sonra kusuyor. Önceden de kusması vardı ama bu kadar değildi. Ek gıda alınca kusmaz mamada kusar. Mamayı değişsem mi 8.aya kadar hep hipp kullandık acaba değişmekle hata mı yaparım ona alıştı sonuçta