Artık tuvalet eğitimimizi tamamladık şükür gündüzleri genelde güzel geçiyor ama geceleri hissetmiyor ve altına yapıyor birkaç kez artık çarşaf değiştirmekten yoruldum beze dönmekte istemiyorum genelde 2 kez tutuyorum tuvalete gece ama tabi geç kaldığım da oluyor sizler nasıl yapıyorsunuz ?