Aslaaa tavsiye etmiyorum kalite 0. İlk defa kullandım sürekli taşırıyor.Cocugun üstü başı maf oluyor ya o kadar marka kullandım en kötüsü bu çıktı bitsin başka markaya gecicem. Bu markayı kullanıp böyle bir sıkıntı yaşayan var mı ayrıca pamuklu diyor yapısı çok sert molfix pamuk gibiydi asla tavsiye etmem verilen paraya yazıkkk