Annemkuzum12 Oğlum hala hasta olduğu için uygulamaya sık giremedim yeni gördüm kusura bakmayın,hastanede yattığında da antibiyotiği serum olarak veriyorlar tek fark bu benim anladığım yani buharı yine siz veriyorsunuz onun haricinde sıvı takviyesi olsun diye sürekli serum takılı oluyor,eğer bebeğinizde nefes alışverişinde sorun yoksa bişey olacağını sanmıyorum evde de tedavi edilebilir bence. Benim oğlum hastalandığında özellikle öksürük olduğunda nefes alışveriş i hızlanıyor biz o yüzden korkuyoruz zaten doktor un yatış vermesinin genel sebebi de o oluyor. Burun akıntısı olduğunda sürekli temizleyin balgam aşağı inmesin ama öksürük çoğalırsa ihmal etmeden götürün çok geçmiş olsun.