Superisii Çok yakın bir arkadaşımın kardeşinin düğünü var bizde gitmeyi pek istemiyoruz ama arkadaşım çok ısrar etti davet etti sağolsun, katılacağız düğüne 1 saat durup çıkacağız sizce ne kadar para takmalıyım bizde tek maaş geçiniyoruz
ummukerem Superisii yani 200 demişler ama bence az gibi 200 en az 500 olsa iyi çok sıkışık değilseniz bin de olur ama 200 az bi kahve parası şu devirde bari 2 kahve içsinler 500 olsun😅
Kitsu Minimum 400 iyi bence. 200 çok az kalir. Şöyle düşünün evlenen insanlara yardım amaçlı takıyorsunuz bu da bir çeşit sadaka.
50krsvertirreekk Superisii 200 tl az demişler ama değil bence insana akrabası bile takıyor 200 tl bu zaman da 200-300 arası bi para takılabilir yeterli
Superisii Kuzularinanasi Kuzularinanasi aynı gün evlendik birbirimizin düğününe gidemedik😀 ama ablam ve abime hiç bir şey takmadı, ablamın abimin çocuğu var onlara hiç bir şey yapmadı
Superisii Kuzularinanasi baya bozulur küser trip atar, ben ondan bir şey beklemedim ama o gelmezsem çok kırılır. Eli boş gitmemek adına sanırım 300 tl koycam zarfa çünkü onun kardeşleri ne benim çocuğuma bir şey yaptı ne de bu saatten sonra görüşcez yani merhaba merhaba o kadar ha düğün yemekli olsaydı 500 koyardım ama bide uzakta düğün ta 1 saat yol gidecem
Superisii oglumubeklerken inanın hiç yok 😀 yani yıllaaaar önce evde karşılaşırsak hosgeldin abla hosbuldum canım o kadar