Kızlar 24 ekimde tam 3 yaş olacak ama çıgırından çıktı artık. Hiç emzik biberon emmezken şimdi emzik biberon istiyor, memeden keseli 1,5 sene oldu meme emmek istiyor, 1,5 senedir tuvalet eğitimi var çişini söylemez oldu, insanların elini yüzünü yalıyor, sürekli ağlar memnun olmaz kılık kıyafet beğenmiyor, hic yapmadığı şeyleri yapıyor, istediği olmayınca kafasını yerlere vuruyor gerçekten artık sabrım kalmadı. Sabah ağlayarak uyanıyor gece 12 -1 e kadar böyle sürekli agliyor. Oyun oynuyoruz gelip bozuyor oyuncakları elimden alıp atıyor oyun oynatmıyor. 3 yaş sendromu böyle bisey mi gerçekten baş edemiyorum artık