Kızlar 2.bebeğime hamileyim. İlk doğumum çok zor ve travmatik oldu. Vakumla doğum oldu. Kesi ve dikişlerim oldu. Normal olarak çok korkuyorum doğumdan. Sezeryan da olmak istemiyorum zaten isteğe bağlı yapmıyorlar artık. Yine normal olsun isterim ama kesi ve dikişler den çok korkuyorum..