-sevimlipolyanna- Arkadaşlar fiyat nasıl benim piyasadan hiç haberim yok da. Dün burada sordum aslında kendim yapıcaktım oğlumun doğum günü pastasını, eşim kendini yorma hazır alalım dedi kararsız kaldım yapmak mı mantıklı almak mı?
ciray -sevimlipolyanna- bence çok uygun bu fiyat. En ucuz 4-5 kişilikler bile 500 den başlıyor, aldığınız yerin kalitesine ve malzemesine göre 1000 küsürleri geçiyor. Ama bu kadar uygunsa pastaları nasıl bilemedim, ona da bir bakmak lazım, güzel ise fiyat iyi.
nadidelifora -sevimlipolyanna- 8-10 kişilik pasta aynı fiyatı geçen hafta. Güzel bir pastaneyse normal bu fiyat. Evde yapsanız daha Uygun olur tabiki. Ben ev yapımı pastayı daha çok seviyorum. İmkanınız varsa sizde evde yapın.
Beyzaveduru Bence baya uygun ben 1,5 yıl önce sormuştum o zaman 1000 falan demişti. İşte uygun olması da sıkıntı güzel olmayabilir lezzetli olmayabilir. Ben hep evde yapıyorum pastaları en azından içinde ne var bildiğim için güzel oluyor
-sevimlipolyanna- ciray Küçük şirin bi ilçede yaşıyoruz burada her şey uygun kiralar bile 5-10 bin gerisini siz düşünün 😂
Kitsu -sevimlipolyanna- uğraşmaya değmez şuan zaten nasıl bir ekonomi varsa herşey 1000 tl bence alın gitsin
Beyzaveduru -sevimlipolyanna- evde yaparken bile maliyeti çok fazla o fiyata krem şanti ile kremayla yaparlar bence.