Sorum başlıkta arkadaşlar 5mg kullanıyorum bebeğimi emzirmekte kararsızım 3haftalık lohusayım doktorum sorun olmaz dedi ama zaten başta sütüm gelmemişti sonrasında da mamayla devam ettik ama bi tarafım rahat değil anne sütü alamadığı için daha mı kötüdür böyle bilemedim tecrübesi olanlardan öneri bekliyorum