Bebeğim 3ay 7günlük 2haftadır meme reddi yaşıyoruz.Memeye gelince çevreye bakmalar ağlamalar iki çekip bırakmalar😞Öncesinde iştahla emen kilosu önden giden bebeğim günlerdir bu şekilde.Aç kalıyor diye korkul biberona sarılmak istemiyorum ama bazen dayanamayıp veriyorum.Ancak gece uykuda güzel emiyor.Sallarak zıplayarak karanlıkta koşarak ne varsa her şekilde emzirmeyi deniyorum ama bazen asla emmiyor.Nasıl atlatacağız bu süreci ne kadar sürecek bilmiyorum çok üzülüyorum 😔