1momm2baby defnesmam42 normal de bende aynen böyle yApıyorum içerik aynı vs diye ağız kıvırıyorlar olsun diyorum . Bazen elimizde yok diyorlar kalsın başka ecz. Alırım diyorum . Ama iki bebe de hastaydı ilaçları eşim aldı 🫠