sengul34 sengul34 burada dönüyoruz merkezi sistem istediğimiz de açamıyoruz çocukları sarıp sarmalıyorum dürüm yapıyorum anlayacağınız😄
defnesmam42 LezizeNine eşim askeri personelken iraktaydi eğer bırakmasaydı şuan yine oradaydı ırak diyince anılarım geldi aklıma 😅😅🥺
LezizeNine defnesmam42 yaa hangi bölgesindeydi canım biz Erbilde yaşıyoruz sınırda falan mıydı ? Sen hiç geldin mi peki ırağa 🥰
defnesmam42 sengul34 merkeze yakınız tam merkez değil sanırım o yüzden burda herkes soba sanırım bir tek biz ayrıca kombi yakıyoruz 😅😅 bende soba sevmiyorum