Tazeanne0134 sengul34 gündüz hala yarım kollu tişörtle geziyoruz 😂 ama akşamlar tabikide serin artık ama yazın mecbur olmayan gelmesin 😂😂
sengul34 sengul34 burada dönüyoruz merkezi sistem istediğimiz de açamıyoruz çocukları sarıp sarmalıyorum dürüm yapıyorum anlayacağınız😄