Kızlar merhaba ben önlisanstan atandım memurum şuan. Ayriyeten sağlık yönetiminden lisans tamamladım. Sorum şu ki, kpss lisanstan düz memur olarak atanma şansım olurmu çalışıp sınava girsem. Bu konuyla alakalı bilgisi olan varmıdır kızlar.. Malum sağlık zor ve yıpratıcı. Büro memuru falan alımı oluyormuş .