defnesmam42 Kızım 14 aylık öğlen yemek yersek akşam yemiyor . En son 2,5 3 gibi yemek yiyoruz biraz yani oda çorba genelde öğlen çorba yapıyorum akşam da 7,5 8 gibi yemek yiyoruz ama yemiyor 🥲 öğlen bidey vermezsem akşam yiykd
pozitifanne06 defnesmam42 emmeyi yemeğe tercih ediyorlar mümkünse azaltın az emerse daha çok yer ama çok bağımlı oluyolar ben o aylarda başaramadım size başarılar 😀
defnesmam42 pozitifanne06 bir gün azalınca ertesi gün acısını çıkarıyor bu sefer ağzına bir lokma bile sokmuyor zaten çok yiyen bir bebek değil ilaç verdi doktor onun sayesinde bir iki lokma yiyor
defnesmam42 Gokturkmom sabah 10 veya 11 tamamen onun keyfi 8de uyanır ama 10a kadar yemez bir tür emer o ara öğlen 2z5 veya 3 akşam da 7,5 8 gibi