Sabahtan beri oğlumun ateşi var 38 lerde. Acile gittik diş yerleri çok kabarmış diş yapabilir dediler muayenesinde bir sey cıkmadı calpol verin faln dediler yolladılar. Ama bu şekilde döküntüler oluştu ve ateşi bir ara 36.9 a kadar düştü sonra yine yükseldi şimdi yine 38.7 lerde çok huzursuz halsiz canı yanar gibi ıkınıyor falan. Bu döküntüler ateşle alakalı mı sizce yoksa egzaması mı tetiklendi acaba?

