Bende aynı dikişim tutmadı 10. Günde doktor fark etti ama tek bir dikiş açılmış kendi kendine kapanır dikişe gerek yok dedi ama kapanmadı 6. Ay falandı galiba tekrar gittim görüntüden çok rahatsızım dikiş istiyorum dedim ama atmadılar doku iyileşmiş çünkü açıklık değil sadece o şekilde iz gibi olmuş mercimek gibi bir açıklık var geçenlerde 2 kez dikiş yerinden kanama oldu randevu alıp tekrar gideceğim