ezooomom benim kızım da 19 aylık bugün ilk kez ağlayarak bezini tuttu muhtemelen idrar yollarında yanma var dedim 2 kere öyle yaptı bezi dolu alıyorum bezde koku renk değişimi ateş vs yok . Sadece artık havalar soğudu bir kaç kere yalın ayak mutfakta taşlara bastı üşütmüş te olabilir mi diyorum , başıma ilk kez geldiği için çaresiz kaldım