Bebeğim prematüre doğdu emme refleksi az oldugu için sağımla besledim şuan 1.5 aylık çok güzel emiyor şükür sadece sabahları eşim biberon veriyor sağımla beslediğim için sürekli sağım yapıp kaldırıyordum şuan sağdığım sütlere çok ihtiyaç duymuyorum ama çok sağım yaptığım için göğüslerim doluyor sürekli günde 2 sağım yapıyorum ortalama toplam 300 cc çıkıyor 2 sağımda ama o sütler nasıl olacak 3 aylık süresi var diyorlar sağıp sağıp çöpemi dökeceğiz nasıl yapıyorsunuz