myangelson berennur01 içini biraz pişirip sarıp atarsanız pirinclerde kırılma olmuyor tadı da değişmiyor hiç ben hep öyle yaparım
Rabiiul berennur01 içini kavurup sarıyorum kızmın doğum günü için yapıp buzluğa koydum 1.5 hafta sonra çıkartıp pişirdim hiçbir şey olmadı ne tadı değişti nepirinç kırıldı
yokdahanelercanim Denk geldim ben de sorayım. Sarmayı buzluğa içini pişirip atınca pişirirken ne kadar su ekliyorsunuz? Bi de aynı şeyi börek poğaça için de sorucam ben hamur işlerinde de bozulma olmuyor mu