Boncuk_06 Marianne valla en güzel yaşlar çogu insan geç kalınmış gibi düsünsede bende otuzumda ilk çocugumu doğurdum ikinciyi düsünmüyorum 😄♥️
kitapsever_ Mrvalpr 2024 te evlendm oğlum doğdu şimdi 2. Oğluma hamileym Şubat’ta 23 gircm oğlum 6 aylıkken hamile kaldm diğerine
bebitonunannesi_ Mrvalpr normal bi yaşantım olsaydı çocuğumun bi kardeşi olmasını isterdim, kardeşi olmaması kalbimi kırıyor ama ikinci çocuk fikrim uzun zaman olamayacak-belki de hiç olmayacak