Merhaba hanımlar, 22 günlük bebeğim var çok şükür ilk günden beri sütüm güzel geliyor ilk bikaç hafta çok uyuyordu besleyemiyordum sınırda sarılık çıktı sonra sadece yüzünde kalmış o da geçer dedi doktor. Şimdi uyanıklık süresi daha uzun ama bu sefer de beş dk emip bırakıyor ya da bazen daha kısa uzun çok nadir sütüm bir damardan fışkırıyor görüyorum öncesinde sağım da yapsam ya da emzirip ara verip tekrar da emzirsem yine tazyikli geliyor ve emmeyi bırakıyor ıslak bez sayısı da azaldı sanki dört beş defa en fazla. Aynı durumu yaşayan lütfen yardım?