kbra0621 Kızlar ben kendimi hiç iyi hissetmiyorum 6 gün önce doğum yaptım sürekli bi iç daralması vesvese eşime sürekli çıkışıyorum annem geldi ankaradan bazen oda beni dolduruyor gibi hissediyorum asla öyle biri değildir ama bir şey söylediği zaman bile hemen kafaya takıyorum böyle olan varmıydı bu dönem en zor trimestermiş hiç böyle düşünmezdim
aslimercan kbra0621 evet en zor psikolojik durumlardan bir tanesi gerçekten,bütün hayatın değişti şu an ,40 güne hepsi geçiyor,eşin,annen iyiliğinden başka bi şey istemezler vaktin olduğunda mutlaka uyumaya dinlenmeye çalış
mss_12 kbra0621 geçiyor tabiki.ama si kendinizi bırakmayın.hepimiz aynı durumlardan geçtik ,fırsat buldukça markete pazara ne biliyim 2 saatliğine bi kahve içmeye çıkın bunlar bile size çok iyi gelir.şuanda herkes size batar en sevdiğiniz bile.lohusalık hayatın en zor dönemlerinden biri bence hatta en zoru.fakat geçiyor olduğunu bilmek önemli.
UrbanMom kbra0621 ilk çocuktur bence ondan boylesinizdir destek almaya çekinmeyin lohusasiniz diye kendinizi eve kapatmayın bebisi birilerine bırakıp 1 saat bile olsa kahve icin parka gidin. Ben sezaryen oldum o acımla 1 saat bile olsa anneme bırakıp eşimle dışarı çıkardım o kadar iyi gelirdi ki.
tuna32_ kbra0621 bende şuan lohusalıkta 19 günümüzdeyiz aynı bende böyleyim sürekli ağlama hissi sanki eşim beni sevmiyor eskisi gibi hissediyorum 🥹 içimde atıp tutup ağlamak istiyorum sanki ağlamak için kendime sebeb arıyorum inşlh biran önce geçer🤲🏻 hamilelik den daha zormuş üstüne birde uykusuzluk olunca dahada zorlandım hayatım eskisi gibi olmayacak gibi hissetmek beni daha da çok üzüyor biliyorum geçecek ama içimden gelen sesler öyle demiyo🤕