papatya0909 Kızlar şeker hastalıgı cıktı, doktor ultrasonda istedi karın içi . Pankreasa falan bakalım dedi korktum . Neden ultrason ister ki . Yada bu hastalıkta isteniyor mu
zarifhanim papatya0909 şeker hastalığı pankreasın düzensiz çalışması veya hiç çalışmamasından kaynaklı oluyor. O yüzden ilk tanıda ultrasonla bakılması normal. Çok geçmiş olsun.
hasibekar papatya0909 geçmiş olsun benimde şekerim var ilaç kullanıyorum aşiretten iğnede kullanıyorum
papatya0909 hasibekar anneme nedense karın icinede bakalım dediler Korkmaya basladım pankreasa bakıcak sanırım Aniden kg verdi annem sekerdenn olurmu ki
hasibekar papatya0909 endişe etmeyin inşallah birşey yoktur evet şeker olunca biraz kilo kaybı oluyor yediklerine dikkat etsin Allah şifalar versin inşallah